wtorek, 21 marca 2017

Mój pierwszy TATUAŻ


Minęły  4 miesięcy odkąd go zrobiłam więc to chyba dobry czas, by wspomnieć kilka słów na temat decyzji, którą podejmuje się w końcu na całe życie.

O tatuażu myślałam odkąd skończyłam 15 lat. Zawszę nie mogłam się na patrzeć na tatuaże starszych ode mnie znajomychMiałam setki pomysłów na to jak ma wyglądać, lecz żaden nie trafiał do mnie w stu procentach. Był miesiąc od mojej 18 gdy w końcu natrafiłam na ten wymarzony wzór. 

21 grudnia poszłam i spełniłam jedno z moich marzeń. 

Często dostaje od różnych osób pytania typu-

Czemu akurat  róże.? 
Ponieważ kojarzą mi się z okresami  dojrzewania,  a  w tym wypadku była to moja 18stka.

 Czy bolało.?
 Jestem wstanie porównać ból do cięcia skóry skalpelem. Tak tatuaż boli ale to nie jest ból którego nie da się wytrzymać, wystarczy dobre nastawienie, bo przecież nie robicie tego po to by cierpieć tylko po to aby spełniać swoje marzenia :))))))
  
Jak dbać o tatuaż po jego zrobieniu .? 
Po wykonaniu tatuażu tatuażysta smaruje nam go maścią  i zakłada fol po czym wskazane jest zdjęcie  opatrunku  do 3h i założyć nowy. Po 48h zalecane jest nie noszenie folii w domu ponieważ tatuaż to rana a każda rana do wygojenia potrzebuję powietrza. Następnie w domu należy tylko smarować maścią i przemywać ją mydłem czy płynem do higieny intymnej. Jednak gdy wychodzimy z domu nasza rana jest narażona na różne zanieczyszczenia i zalecane jest smarowanie maścią i owijanie w folię. 

Czy wolno pić alkohol.?

 Wszyscy mi  mówili że nie mogę przynajmniej przez 2 dni po zrobieniu 
Ale jak to ja już po jednym dniu poszłam na imprezę i piłam dosyć dużo alkoholu,  i nic w moim przypadku się z tatuażem nie stało. Jest on  wyraźny i nie rozmazany.  

Osobiście kocham tatuaże mam jeden ale już planuję następne. I warto abyś wiedział/ wiedziała że tatuaże uzależniają. 

-----------------------------------------------------
tatuażysta - Adam Szopa
studio - Hourglass Tattoo

23 komentarze:

  1. Uwielbiam tatuaże i sama posiadam. Ale uważaj ! To jest jak nałóg :) będziesz chciała więcej :D
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już chcę więcej, już teraz tworzą się projekty ^^

      Usuń
  2. Piękne te róże, ja cały czas zastanawiam się nad jakimś delikatnym tatuażem ;) na taki duży chyba bym się nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  3. małe też mają to coś w sobie, ale z małych to chyba tylko jak u mnie byłby napis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża jest również i moim marzeniem, tylko może trochę mniejsza i w kolorze. Posiadam 2 tatuaże ale malutkie, które są tylko dla mnie ;)
    Zapraszam do mnie: http://project-happiness25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tatuaż, bardzo podobają mi się ale sama raczej nigdy się nie odważe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tatuaż! Ja też chciałabym sobie zrobić ,ale się jakoś przemóc nie mogę!
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Był czas, że miałam ogromną ochotę na tatuaż, ale mi się odwidziało ;) Twoja róża jest piękna :)

    P.S. Nie chcę, żeby to wyglądało jak czepianie się, ale starsi od Ciebie nie mogą być Twoimi rówieśnikami (bo są starsi) - wyłapane gdzieś w początkowej części tekstu :) + błędy interpunkcyjne... Popraw, bo ktoś drugi wredny jak ja przyjdzie i się będzie czepiał ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo :)
    Dziękuję za słuszną krytykę, będę nad tym pracowała. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham tatuaże i posiadam trzy ale w planach są kolejne i teraz odkładam kasę na nowe tatuaże.

    A twoje róże są piekne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odkładam, niestety to bardzo drogi wydatek :)

      Usuń
  10. Piękny ten tatuaż <3 W zeszłym roku zrobiłam swój pierwszy, ale wiem, że na pewno nie będzie ostatni :D
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :D
      oby nie ostatni, moim zdaniem ciało bez tatuaży jest nudny ^^

      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetny !
    I świetnie wykonany - brawo :)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatuaż to ważna sprawa. Podziwiam że zdecydowałaś się w takim miejscu. Ja mam na łopatce i marzę zrobić sobie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny masz ten tatuaz i bardzo ładnie wykonany :)
    podoba mi się motyw róży!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Ja też chce tatuaż ale narazie myślę nad wzorem :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ^^
      tatuaż zajebista sprawa ! :D

      Usuń
  15. Marzy mi się jakiś tatuaż :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz ? trzeba spełniać marzenia ! :)

      Usuń