wtorek, 21 marca 2017

BRĄZ I BIEL niczym mleczna i biała czekolada w wiosennej stylizacji

Jak każda kobieta kocham rożne pierdoły torebki, portfele czy biżuterię.Moim upośledzeniem są buty i wszelkiego rodzaju kurtki czy płaszcze. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić stylizacje w moich ostatnio ulubionych kolorach jakimi są BIEL I BRĄZ i to nie przypadek że kojarzą mi  się z mleczną i białą czekoladą.Na co dzień chodzę na czarno ponieważ to neutralne kolory ale tej stylizacji nie jestem w stanie się oprzeć.

płaszcz - MDE,  T-shirt - STRADIVARIUS
  buty- MDE
spodnie - BERSHKA
.









10 komentarzy:

  1. Oooo śliczny płaszczyk. Ogólnie uwielbiam to połączenie kolorów w stylizacji. :) Masz dobry gust. :) Świetny blog <3, naprawdę dobra robota.
    OBSERWUJE!!!

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Cieszę się że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jak czekolada, a ja slodycze uwielbiam, więc i zestaw przypadl mi do gustu w 100% :) hehe
    plaszcz jestg świetny, bardzol podoba mi sie jego asymetria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się pomysł na stylizację. Wypróbowałabym takie połączenie, lecz robi się coraz cieplej. Może w przyszłym sezonie ;)

    http://zuzaboba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawienie, idealne na wiosnę :) Ja chociaz mam białe spodnie to zawsze boję się je założyć, może spróbuje w końcu, przypomniałaś mi o nich!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bałam się zakładać białych spodni. Bałam się że się ubrudzę i nie dopiorę, ale uznałam ze ryzyk fizyk, i teraz nie wyobrażam sobie nie mieć ich w szafie :)

      Usuń