poniedziałek, 20 marca 2017

Co nieco na temat mnie i BLOGA

CZEŚĆ !

hej nazywam się Monika ale wielu moich znajomych nazywa mnie  Mondie(mondi)  krótko i na temat żeby was nie zanudzić.

Postanowiłam założyć BLOGA, bo jak każdy z was mam marzenie i robię wszytko, aby je realizować a dzięki temu spełniamy samych siebie.

Kilka krotnie zakładałam kanały na YouTube, lecz jednak nic z tego nie wychodziło po mimo przybywających odbiorców na mój kanał ja czułam że stoję w miejscu.  Więc żeby nie stać w miejscu uznałam że wszytko małymi kroczkami zacznę od nowa i postanowiłam założyć BLOGA, który będzie miał na celu pokazywanie, że można walczyć o samego siebie :)  

Będę tutaj udostępniała swoje przemyślenia  i poglądy na róże  tematy jakimi są na przykład MIŁOŚĆ

może dzięki temu pomogę paru osobą  :) 

ALE nie będę ograniczać się do jednego, także będę dodawała tu wpisy związane z  różnymi  stylizacjami  jakimi  chciałabym z wami się podzielić! :)))) 

pozdrawiam cieplutko i widzimy się niebawem :) 

16 komentarzy:

  1. Witam i życzę powodzenia, zapraszam do siebie :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    Na pewno odwiedzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana ! ;) życzę Ci jak największej ilości czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga i spełnianiu marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;D
    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga, wbrew pozorom to ciężka praca :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !, zdaje sobie z tego sprawę :)
      Pozdrawiam ! ^^

      Usuń
  7. Powodzenia w prowadzeniu bloga, wbrew pozorom to ciężka praca :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy w społeczności i życzę powodzenia :) Obserwuję i czekam na więcej, pozdrawiam :)
    http://paacziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia Kochana, trzymam kciuki :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń